Siirrytty sivulle
Siirry suoraan sisältöön.

asiointikanava

Käsite · Suomi.fi-laatutyökalujen sanasto · Voimassa oleva
URI
https://iri.suomi.fi/terminology/laatutyokalut/concept-10

Termit

  • Suositettava termi, Voimassa oleva
  • Suositettava termi, Voimassa oleva
  • Suositettava termi, Voimassa oleva
Määritelmä
  • kanava, jonka kautta asiakas saa palvelua
  • kanal via vilken klienten får service
  • the channel through which the customer receives the service
Huomautus
  • Palvelutietovarannossa jokaiseen palveluun liitetään yksi tai useampi asiointikanava, joka voi olla esimerkiksi puhelinnumero tai linkki verkkoasiointiin.
  • I Servicedatalagret kopplas en eller flera servicekanaler till varje tjänst, som till exempel kan vara ett telefonnummer eller en länk till e-tjänsten.
  • In the Suomi.fi Finnish Service Catalogue, one or more service channels (such as a telephone number or a link to e-services) are attached to each service.

Tekniset lisätiedot

Sisällöstä vastaa
  • Digi- ja väestötietovirasto
Luotu
Muokattu viimeksi
Voit antaa palautetta käsitteestä sanaston vastuuorganisaatiolle.Anna palautetta käsitteestäAloita uuden sähköpostin kirjoitus osoitteeseen ptv-tuki@dvv.fi