Navigated to
Go directly to contents.

hybridimalli

Concept · Digivisio 2030 terminology · Draft
URI
https://iri.suomi.fi/terminology/digivisio_2030/concept-19

Terms

  • Preferred term, Draft
  • Preferred term, Draft
Definition
  • Opin.fi-palvelun Service Desk (SD) eli asiakaspalvelu on jaettu kahteen tukikanavaan: Tarjontaan liittyviin ja palvelun käyttöön liittyviin kysymyksiin. Opin.fi:n käytön tuki ohjaa käyttäjien ongelmista kirjattavia tikettejä eli selvitettäviä tehtäviä joko HEHFille, joka vastaa palvelun toiminnasta, tai korkeakoulun Service Deskiin. Korkeakoulun SD päättää sisäisesti, ohjataanko tiketti opintoneuvontaan vai korkeakoulun IT Service Deskiin, riippuen tiketin aiheesta. Kysymyksiä voi tulla myös korkeakoulun muiden tukikanavien kautta Opin.fi:n ulkopuolelta, ja korkeakoulun tuen on osattava nekin ohjata joko korkeakoulun sisällä tai Opin.fi:n käytön tukeen.
Note
  • (Ei ole)

Additional technical information

Organization
  • CSC - IT Center of Science
Created at
Modified at
You can give feedback on the concept to the responsible organization of the vocabulary.Give feedback on the conceptOpen a new email to digivisio@csc.fi