hybridimalli
Käsite · Digivisio 2030 sanasto · Luonnos
URI
https://iri.suomi.fi/terminology/digivisio_2030/concept-19Termit
- Suositettava termi, Luonnos
- Suositettava termi, Luonnos
Määritelmä
- Opin.fi-palvelun Service Desk (SD) eli asiakaspalvelu on jaettu kahteen tukikanavaan: Tarjontaan liittyviin ja palvelun käyttöön liittyviin kysymyksiin. Opin.fi:n käytön tuki ohjaa käyttäjien ongelmista kirjattavia tikettejä eli selvitettäviä tehtäviä joko HEHFille, joka vastaa palvelun toiminnasta, tai korkeakoulun Service Deskiin. Korkeakoulun SD päättää sisäisesti, ohjataanko tiketti opintoneuvontaan vai korkeakoulun IT Service Deskiin, riippuen tiketin aiheesta. Kysymyksiä voi tulla myös korkeakoulun muiden tukikanavien kautta Opin.fi:n ulkopuolelta, ja korkeakoulun tuen on osattava nekin ohjata joko korkeakoulun sisällä tai Opin.fi:n käytön tukeen.
Huomautus
- (Ei ole)
Tekniset lisätiedot
Sisällöstä vastaa
- CSC - Tieteen tietotekniikan keskus
Luotu
Muokattu viimeksi
Voit antaa palautetta käsitteestä sanaston vastuuorganisaatiolle.Anna palautetta käsitteestäAloita uuden sähköpostin kirjoitus osoitteeseen digivisio@csc.fi